divendres, 8 de març del 2013

Microrelat


L’assassinat de l’hotel 


El meu pare i jo vam agafar l’avió per començar el gran viatge.
El vol va estar bé, però ens van confirmar que el nostre cotxe s’havia espatllat. Vam decidir passar la nit en un hotel.
Quan ens vam trobar a l’hotel, vam sentir un crit de l’habitació del costat, i vam veure un home amb la cara tapada que sortia de la mateixa habitació. Ens vam trobar una dona amb un ganivet endinsat a l’estómac. Vam trucar de seguida a la policia.
Ens van fer moltes preguntes, però nosaltres els vam dir que només havíem vist el sospitós d’esquena, i que tenia el rostre tapat. Vaig trobar un tros de jaqueta fosca, com la que portava aquell home. I com que havia vist tantes pel·lícules de detectius,  vaig pensar que potser podia servir com a prova. Els policies ens van dir que podíem anar a dormir tranquils.
Jo no vaig dormir en tota la nit, i suposo que el meu pare tampoc. Quan es va fer de dia, ens van dir que ja l’havien atrapat.
El cotxe estava reparat, i amb la experiència de l’assassinat a l’hotel, no vaig poder dormir durant bastant de temps. 

Hotel

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada