divendres, 8 de març del 2013

Bullying


BULLYING

El bullying és una acció molt desagradable per a la víctima. Sé que jan diferents tipus de bullying. Jo he sigut víctima de un més d’una vegada.
En la meva antiga escola, els nens eren tots molt desagradables, no es preocupaven pels sentiment dels demes, només pensaven en passar-ho bé fent patir a la gent. Quant els nens s’enfadaven amb algú, aquell altre nen es quedava sol. Fins que s’enfadaven amb un altre i es feien un altre cop amic del anterior.
A mi m’ho van fer més d’un cop. Però no m’importava, perquè tenia un amic que encara esta a Sant Just però que seguim en contacte a través de la PS3, però el cas es que a ell li feien el bullying sempre. I per això quan aquells nens passaven de mi, m’anava amb l’Alex.
Aquestes altures encara penso en allò, i si pogués estar un altre cop en aquella situació, els diria unes quantes coses.
I en aquella escola passaven coses amb un cert grau d’estupidesa, era just el model de classe que no es tindria que aprendre. És la meva opinió, i per això estic content d’haver-me canviat d’institut. Aquí he conegut a molts bons amics, amb els quals quedem per sortir, anar a jugar a futbol, etc.
Com ja he dit he experimentat sers tipus de bullying, però no tant greus com el d’en noi del vídeo, no em vull imaginar com ho deu estar passant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada